Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня,
він — досконалий вчитель.
Л. М. Толстой
Як стають педагогами?
Більшість людей влаштована так, що усе
життя прагне пізнавати, вчитися, відкривати і розвивати в собі нові якості,
можливості і здібності. Майже кожна людина, часто не усвідомлюючи того, прагне
стати всебічно розвиненою особистістю, хоче бути освіченою, вихованою,
красивою, фізично розвиненою, соціально адаптованою та потрібною для
суспільства. Пізнаючи різні дисципліни і досягаючи усе більш високих досягнень
у своєму розвитку ми передаємо свої знання іншим учасникам руху, назва якому -
життя. Але є особлива частина людського суспільства - це люди, що свідомо
вибрали шлях професійної передачі своїх знань. Вони проявляють відданість своїй
спеціальності, та вкладають в підопічних усе, що об'єднується поняттям «душа».
До них відносимо викладачів, учителів, тренерів, вихователів, інструкторів. А всі разом вони - педагоги.
Педагогіка -
справа ентузіастів, які з дитинства бачили себе в ролі наставника, мріяли
«сіяти розумне, добре, вічне», формувати нове покоління. Педагог - не просто професія, це місія. Від
них вимагається багато: бути коректними, уважно ставитися до дітей, виявляти
цікавість до своєї роботи, предмету. Сучасне
життя безперервно змінюється, у дітей тепер нові інтереси, захоплення, ідеали.
Щоб завоювати довіру дітей,
необов'язково поділяти їхні погляди, але знати про них необхідно. Вихователям постійно доводиться спілкуватися не
лише з вихованцями, але і з їхніми батьками, бабусями і дідусями.
Це люди, що
належать до різних соціальних сфер, і з кожним з них
треба порозумітися, підібрати до них ключик, завоювати
довіру, щоб і
для них слова педагога були важливі і вони виконували його
рекомен-
дації.
Від такого
взаєморозуміння залежить багато. Відмінними рисами справжнього педагога повинні
стати постійний саморозвиток і розширення власного кругозору, удосконалення
методів роботи.
Професіоналізм вихователя є однією з передумов успішної
професійної діяльності. Саме вихователь впроваджує сучасні
інформаційно-комунікаційні технології, інноваційні методики в дошкільну освіту,
створює умови для всебічного
розвитку особистості кожної дитини.
Ключову роль у процесі такого поєднання відіграють інформаційно-комунікаційні
технології. Сучасний вихователь повинен ефективно використовувати у своїй
професійній діяльності можливості комп’ютерної техніки та мережі Інтернет.
Моя робота -
улюблений спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Мої колеги - мої однодумці, нам довірили долі наших вихованців. Усім цим мені треба
розпорядитися мудро і точно.
Немає коментарів:
Дописати коментар